Nytt år och nya möjligheter.

Nu hoppas vi på ett bra avelsår och att vi får se många fina djur på våran utställning både från gamla & nya medlemmar :)

Vad händer i föreningen under 2024.

# Den 18/2 kl 13,00 är det årsmöte i Sandhs lokaler i skene där alla är välkomna.

Anmälan till Irina på sms 070-214 0402.

#  Från februari/mars så erbjuder vi kläckhjälp för er som inte har kläckmaskin. Detta är i Hajom.    Mer info och inlämning kontakta Lennarth 070-513 90 94

# Våran årliga ägg auktion på våran facebook sida kommer vara den 1 april.                                  Mer info kommer på facebook så håll utkik där.

# Den 4 maj planerar föreningen en medlemsresa till Nordvästra där vi hoppas att få se många fina djur. Mer info i bladet Sporren samt på denna sida .

# Utställningen i Lindome är planerad till oktober

# SRF:s nationalen är planerad till den 16-17 november i Moheda samma ställe som förra året.